Reklamacije
Kupljeni proizvod može se reklamirati isključivo uz priložen fiskalni račun, u roku od 14 dana od preuzimanja, u originalnoj ambalaži i u neiskorišćenom stanju. Reklamacije zbog nezadovoljstva izgledom pakovanja ili mirisom parfema neće biti uvažene. Ukoliko na proizvodu postoji neki proizvodno-tehnološki nedostatak ili skrivena mana koja otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, kupac može podneti reklamaciju.
Reklamacija će biti uvažena ako se primete tehnička oštećenja, poput neispravnog aparata za rasprašivanje parfema, curenja tečnosti, polomljene bočice ili slično. U tom slučaju, obavezni ste da nas obavestite odmah po otvaranju pošiljke, putem e-maila na info@dpparfem.rs
Za ostale proizvode na našem sajtu važe isti uslovi reklamacije. Ukoliko kupac primi pogrešan proizvod, prodavac će o svom trošku poslati odgovarajući proizvod. Reklamacija neće biti uvažena ako je nedostatak na proizvodu nastao nakon preuzimanja, zbog radnji kupca ili slučaja. Takođe, individualna reakcija na proizvod neće biti osnov za reklamaciju, ukoliko pre kupovine niste istakli posebnu osetljivost na sastojke.
S obzirom na specifičnost online kupovine, savetujemo vam da pre kupovine isprobate proizvod u našim radnjama. Najsigurniji način odabira parfema je da tester nanesete na kožu i procenite kako se miris razvija tokom vremena, jer mirisna nota i postojanost zavise od individualnih osobina vaše kože.
Otkazivanje porudžbine
Otkazivanje porudžbine vrši se putem e-maila na adresu info@dpparfem.rs. E-mail o otkazivanju porudžbine mora sadržavati:
. PREDMET: Otkazivanje porudžbine
. SADRŽINA: Naziv proizvoda, ime i prezime kupca, adresa i grad kupca, broj telefona kupca
Ako proizvod nije na lageru, prodavac će ponuditi zamenu za drugi proizvod iste vrednosti ili refundirati novac. Prodavac nije u obavezi da ponudi bilo kakvu dodatnu naknadu za eventualno nezadovoljstvo.
Odustanak od kupovine
Kupac ima pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od prijema proizvoda, bez potrebe za obrazloženjem, u kom slučaju će mu biti vraćen iznos koji je platio za proizvod, ali ne i troškovi poštarine.
Odustanak od kupovine se vrši u dva koraka:
. Slanje e-maila: Kupac šalje e-mail sa obaveštenjem o nameri odustanka od kupovine na info@dpparfem.rs
. Vraćanje proizvoda: Nakon potvrde o prijemu e-maila, kupac će dobiti povratnu informaciju. Proizvod treba poslati zajedno sa fiskalnim računom na adresu prodavca (ogranak)
Proizvod je potrebno pravilno upakovati kako bi se sprečilo oštećenje prilikom transporta. Proizvod treba poslati putem kurirske službe D Express.
Novčana sredstva će biti vraćena nakon što proizvod bude vraćen i utvrđeno da nije korišćen. Ukoliko je proizvod otpečaćen, otvoren i korišćen, odustanak od kupovine neće biti moguć, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U slučaju odustanka od kupovine, poštarina se ne refundira.