Reklamacije
Kupljeni proizvod može se reklamirati isključivo uz priložen fiskalni račun, u roku od 14 dana od preuzimanja, u originalnoj ambalaži i u neiskorišćenom stanju. Reklamacije zbog nezadovoljstva izgledom pakovanja ili mirisom parfema neće biti uvažene. Ukoliko na proizvodu postoji neki proizvodno-tehnološki nedostatak ili skrivena mana koja otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, kupac može podneti reklamaciju.
Reklamacija će biti uvažena ako se primete tehnička oštećenja, poput neispravnog aparata za rasprašivanje parfema, curenja tečnosti, polomljene bočice ili slično. U tom slučaju, obavezni ste da nas obavestite odmah po otvaranju pošiljke, putem e-maila na dp.parfemim@gmail.com
Za ostale proizvode na našem sajtu važe isti uslovi reklamacije. Ukoliko kupac primi pogrešan proizvod, prodavac će o svom trošku poslati odgovarajući proizvod. Reklamacija neće biti uvažena ako je nedostatak na proizvodu nastao nakon preuzimanja, zbog radnji kupca ili slučaja. Takođe, individualna reakcija na proizvod neće biti osnov za reklamaciju, ukoliko pre kupovine niste istakli posebnu osetljivost na sastojke.
S obzirom na specifičnost online kupovine, savetujemo vam da pre kupovine isprobate proizvod u našim radnjama. Najsigurniji način odabira parfema je da tester nanesete na kožu i procenite kako se miris razvija tokom vremena, jer mirisna nota i postojanost zavise od individualnih osobina vaše kože.
Otkazivanje porudžbine
Otkazivanje porudžbine vrši se putem e-maila na adresu dp.parfemim@gmail.com E-mail o otkazivanju porudžbine mora sadržavati:
. PREDMET: Otkazivanje porudžbine
. SADRŽINA: Naziv proizvoda, ime i prezime kupca, adresa i grad kupca, broj telefona kupca
Ako proizvod nije na lageru, prodavac će ponuditi zamenu za drugi proizvod iste vrednosti ili refundirati novac. Prodavac nije u obavezi da ponudi bilo kakvu dodatnu naknadu za eventualno nezadovoljstvo.
Odustanak od kupovine
Kupac ima pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od prijema proizvoda, bez potrebe za obrazloženjem, u kom slučaju će mu biti vraćen iznos koji je platio za proizvod, ali ne i troškovi poštarine.
Odustanak od kupovine se vrši u dva koraka:
. Slanje e-maila: Kupac šalje e-mail sa obaveštenjem o nameri odustanka od kupovine na dp.parfemim@gmail.com
. Vraćanje proizvoda: Nakon potvrde o prijemu e-maila, kupac će dobiti povratnu informaciju. Proizvod treba poslati zajedno sa fiskalnim računom na adresu prodavca (ogranak)
Proizvod je potrebno pravilno upakovati kako bi se sprečilo oštećenje prilikom transporta. Proizvod treba poslati putem kurirske službe D Express.
Novčana sredstva će biti vraćena nakon što proizvod bude vraćen i utvrđeno da nije korišćen. Ukoliko je proizvod otpečaćen, otvoren i korišćen, odustanak od kupovine neće biti moguć, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U slučaju odustanka od kupovine, poštarina se ne refundira.
Zakonska odgovornost za nesaobraznost proizvoda
U skladu sa članom 52. stav 1. Zakona o zaštiti potrošača Republike Srbije, prodavac je zakonski odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru.
U slučaju da isporučeni proizvod nije u skladu sa ugovorom, kupac ima pravo da zahteva:
• opravku,
• zamenu,
• sniženje cene,
• ili raskid ugovora.
Kupac ostvaruje ova prava u roku od dve godine od dana prijema proizvoda.
Način izjavljivanja reklamacije i postupak po reklamaciji
Kupac može podneti reklamaciju na kupljeni proizvod putem sledećih kanala:
• putem e-mail adrese: dp.parfemim@gmail.com
• putem telefona: +381 65 3473434
• slanjem pisma na adresu firme: NOVISTANBUL DOO BEOGRAD, KOLARČEVA 5, 11000, Beograd, Srbija
• lično, dolaskom u poslovni prostor (ako postoji fizička lokacija)
Trgovac je dužan da evidentira reklamaciju i izda potvrdu o prijemu iste.
Reklamacija će biti obrađena u roku od 8 dana od dana prijema.
U slučaju da je reklamacija osnovana, kupac ima pravo na opravku, zamenu proizvoda, sniženje cene ili raskid ugovora, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
U slučaju da reklamacija nije uvažena ili potrošač nije zadovoljan dobijenim odgovorom, potrošač ima pravo da pokrene postupak vansudskog rešavanja spora.
Ovaj postupak je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.
Potrošač može da se obrati jednom od registrovanih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Spisak tih tela dostupan je na zvaničnom sajtu Ministarstva trgovine:
https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies
Za proizvode koji su u prometu, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sajtu mora biti jasno navedeno ime uvoznika proizvoda.
Uvoznik za proizvode koje prodajemo je:
NOVISTANBUL DOO BEOGRAD
KOLARČEVA 5, 11000, Beograd (Stari Grad), Srbija
Aktivan
PIB: 106588224
MB: 20637854
Datum osnivanja: 20.4.2010.